Vilken härlig dag!

Det blev verkligen super väder idag! Steg upp kl 8,00 gjorde skinksallad och kycklingsallad. Kylbagen och badväskan packades för färd till Vitberget i ske-å. Vi var på vitbergsbadet kl 10,20. Träffade där Therese och Jacob. Badade med dem och jag busade med Jacob i badet. Jacob är en otroligt härlig glad1åring. Thereses kompisar Marie och Marika kom också dit alla hade vi trevligt. Jag, Ida och Emma blev kvar till 16,30, vi ville inte hem det var ju så härligt väder.

När vi kom hem hade Linnea och Lars börjat med middagen grillat och klyftpotatis. Undra förresten hur det gick för dig Therese med grillningen? Om jag får gissa gick det säkerligen bra. Lars har skjutsat hans bror Pär till flygplatsen i afton. Under tiden lade jag mig i hängmattan och läste bok.

Har varit ute på en liten skogspromenad med Doris blir inte så långt när det är så varmt ute.

Hoppas på en härlig dag i morgon också. Får väl hålla tummarna.

Kommentarer
Postat av: Therese

Grillningen gick superbra. Oj 16.30 det var inte dåligt. Men det var ju så härligt så det förstår jag att ni blev kvar. Tack för en super dag vännen, alltid så skoj att vara med dig. Kram

2009-08-07 @ 22:19:57
Postat av: idaa

Mamma du glömde att Emelie och Aron va ju också med och badade :D! + att ja hjälpte till med salladen! :D

2009-08-07 @ 23:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0