Tjurskalle

Ja nog är man en tjurskalle alltid. Varför ska man envisas att arbeta när man har feber??? Tur är att man har ett stillasittande jobb, annars hade det aldrig gått. Det blir att kurera sig när jag intar sängen i kväll också. Två alvedon, kokeliana hostmedicin och näsdroppar.

I kväll tog Lars kvällspromenaden med Doris själv. Jag kände att jag inte orkade helt enkelt.

Vad kul att några till har hittat och läser min blogg!!!!!!!!!!!!!!! Blev glad att se era inlägg.

I dag var jag och Ida ute på gården och gjord sök övningar med Doris. Hon är otroligt duktig på det. Simone börja med det när Molle är lite större. Det är super kul!

Oj vad denna vecka har rusat iväg, redan fredag i morgon. JIPPIIIIIIIIIII


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du hinner bli frisk innan ni ska fara. Kurera dig ordentligt i helgen. Kram

2009-08-28 @ 13:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0