Sysslor och tågförsening

Han inte in och skriva i går hade fullt upp hemma och klockan rusade iväg. Jag vad gjorde jag då som gjorde att klockan rusade iväg?

Gjorde middag till de som skulle och träna kl 18. Jag gillar inte riktigt den träningstiden tycker att 19 är bättre. Satte mig sedan ute i kontoret och gjorde momsen för två månader och löner som skall utbetalas på fredag. Titten bara for iväg. Jag stängde kontorsdörren kl 21,15. Gick ut en liten promenad med Doris sedan snabbt i säng.

Lars skjutsade Emma och Robin till Tågstationen i Bastuträsk, tåget skulle gå 20,40. Dom skulle på sin efterlängtade resa till Göteborg. Vad händer? Jo tåget är försenat på grund av driftsstörningar. De kom inte iväg förrän 23,30. Nog är det väl typiskt. Tåg går inte att lita på. Hoppas nu att de får hjälp med att boka om resan mellan Stockholm och Göteborg.


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så typiskt...alltid är det något som ska strula när man är ute och reser. Hoppas de hann med tåget sen. Kram

2009-08-11 @ 20:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0