Slut semester

I morse var det att kliva upp 5.40. Gå morgon promenad med Doris och sedan frukost och iväg till jobbet. Läste expressen idag där det skrev att man skulle mjukstarta arbetet efter semestern. Vilket jag gjort. Jag slutade redan vid 11.30 idag. Jag åkte ut till flygplatsen och hämtade Lars bror som kom på besök från Nyköping. Han kommer att stanna tills på fredag. Det var ju  också så otroligt fint väder idag. Vilket gör mig lite sur. När man börjar om att jobba blir det klarblå himmel. Man får väl trösta sig med att man är inte ensam.

I afton efter middagen peppade Linnea sin mamma att göra en arobic video. Jag kan säga det var inte enkelt. Men om vi tränar fler gånger kanske det tillslut flyter på. Vi avslutade med en snabb cykeltur. Tror ni sköldpaddeskalet försvinner ???

Det som är jobbigt är att det nu på samma bord som jag sitter finns en skål med cips, en skål med godis och dricka. Fy vad man blir sugen men Åsa håll fingrarna i styr!

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt med träning, du är duktig. Du vet var jag finns så vill du träna med mig någon gång så hojta. Förstår att det är tungt att solen kom idag och du började jobba men sådär är det. Skönt att du tog en kort dag i alla fall. Kram

2009-08-03 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0