Slut på helgen

Ja då var det söndag kväll igen. Å vilket fantastiskt vädervdet har varit idag =).

I dag när jag gick morgonpromenad med Doris i skogen upptäckte jag att det fanns lite lingon. Efter lunch tog jag bärplockaren och hinken och gick upp i skogen och plockade mig 6 liter lingon. Pappa brukar alltid plocka lingon till mig men nu han jag ut själv. Hade jag inte gått till skogen hade jag somnat i stolen i glasaltanen.

I kväll har jag varit på sökkurs med Doris, å det syns att vi har tränat i sommar. Man blir stolt när tränaren tycker att hon ligger minst 3 steg före alla de andra hundarna och att det behöver avanseras på Doris =).

Har även hunnit med och titta på tjejernas fotbollsmatch mot morön. Härligt tjejer ni slog dem med 3-1!! Både Ida och Linnea fick göra mål.



Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en bra söndag. Vi får ta och höras något och bestämma en dag för massa bröllopsplanering tycker jag. Bestäm du för det är du som har mest för dig om helgerna =). Kram

2009-08-24 @ 07:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0