Mycket har hänt idag.

Å vad kul att du Eva läser min blogg =) Hälsa de där hemma. Ja synd att vi inte han träffas i fredags men det kommer säkerligen fler tillfällen. Nu måst komma hit nästa gång ni åker till Therese med fam. Ni har ju aldrig varit hit.

Dagen började med att Ida påstår att jag gråtit och skrikit i natt. Kan inte komma på vad jag drömt? Minns två drömmar men ingen av dem har jag skrikit åt. Men förstår att jag haft fullt upp i natt för jag hade en enorm huvudvärk när jag vaknade. Ja ni som känner mig vet att mina drömmar kan vara mycket vilda allt från att bita Lars till att dra ner tv apparater =). Tjejerna brukar varna sina övernattningskompisar att deras mamma kan vara vild på nätterna =).

I dag körde jag in bilen på service i stan den skulle vara inne kl 8.00. Lars kom efter med firmabilen och hämtade upp mig. Vi gjorde ärenden i stan, vinstället ekade tomt, vi var på Jäders och tittade på kranar och duchar till badrummet. Vi åt lunch på coop och passade på att handla lite. Kl 13 hade jag första personalnämnde efter sommaruppehållet. Ja det första politiska mötet efter sommaren. Det värsta var när jag satte mig på mötet trodde jag att jag skulle somna, fy attans så trött jag var. Jag kom hem vid 17. Åt lite och åkte med Doris till skogen där vi gick en promenad på en timme. Det var otroligt skönt ute i kväll. Ida och Linnea åkte på fotbollsträning Emma tränade inte idag hon har problem med ett knä. Jag retades med henne i morse och sa att fotbollskarriären nog är över. Ja ni kan gissa att hon blev störd på mig.

Ida och Emma har gjort sin första skoldag, andra året på gymnasiet. Nu börjar vi komma in i vardagen igen. Slut på nattsunddandet.

Linnea hade ju så tur att få jobb åt Skellefte kraft i alla fall till slutet av sep men det kan bli förlängt. Det känndes skönt när hon sa att nu får jag göra något så jag slipper slöa här hemma. Det är rätt inställning tycker jag =). Ja och att det är ett
7-16 jobb plusset är ju att det är i Burträsk.

Denna förbaskade huvudvärk släpper inte. Kan det bero på att jag inte kommer mig i säng på kvällarna och det blir tidiga mornar. Å kan ni fatta i morgon är det fredag veckorna bara rusar iväg.

Nä ska gå och ta en alvedon få se om huvudet slutar värka.

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch inte kul med huvudvärk, hoppas alvedonen hjälper. Låter som en fullspäckad dag idag. Kram

2009-08-20 @ 21:58:54
Postat av: Ewa

Ja det vore jättekul att få komma hem till er o se hur ni har det. Vi får ta det nästa gång .Låter inte roligt med dina otäcka drömmar o framför allt inte med huvudvärk efteråt.

Ha det så bra

2009-08-22 @ 07:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0