Lingon, Lingon

I går efter middagen tog jag mig en tur till skogen igen för att plocka lingon. Jag hittade 8 L till. Pappa kom till Burträsk där finns det lingon. Har hört att av andra också att jag ska vara glad åt de lingon jag hittar för det är inte gott om dem.

Jag kom hem lagon till andra halvleken som sveriges damer spelade i fotboll. Härligt att de vann!

Sedan ska ju de där bären rensas också. Satt uppe till 23 innan det var klart. Nu står det i garaget för att vänta på syltning vilket jag får ta itu med i kväll när jag kommer hem från hundkursen.

Sitter nu på jobbet för att ta itu med dagens bokföring. Samtidigt som förkylning slagit till. Måste vara frisk tills nästa torsdag när vi beger oss till Kreta.

Kommentarer
Postat av: Therese

Krya på dig vännen. Tänk om man kunde gilla lingon verkar finnas så gott om dem....Kram

2009-08-26 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0