Häktisk dag

Dagen har löpt på som vanligt. Förrutom att revisorn börjar fråga efter bokslut. Jo visst kan vi produsera bokslut men vi måste först hinna med alla momser. Själv ska jag hinna ikapp en omgång momser till innan den 14/9 eftersom jag och Lars åker till utlandet nästa torsdag och är hemma igen den 10/9. Det är klart boksluten inte ligger som prio ett.

Skyndade mig hem för att göra middag. Hade månadsmöte i stan kl 18. Nä ni kan förstå att det blev stessigt. Hemma kl 16,30 göra middag och vara i stan till 18, inte kanske precis det smartaste. Jag blev försenad med 15 min. Jag tänkte på vägen hem att om mötena börjar ligga kl 18 hädanefter så kommer jag att komma försen eller inte delta alls. Jag bor ju inte i stan precis.

Oj det blev visst lite gnälligt inslag idag, inte vad som är vanligt hos mig. Men det händer ibland.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ibland måste man få gnälla. Du är otrolig som är med på allt och allt som oftast hinner allt också. Du gör det verkligen bra! Åh ska ni åka utomlands nu, alla åker, lite avis blir man allt. Kram

2009-08-25 @ 07:00:47
Postat av: Ewa

Åh vad det låter härligt vart ska ni .

Själva har vi bokat den 27 sep till Rhodos ska bli jätteskönt.

2009-08-25 @ 10:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0