Fotboll idag också

Ja det blev fotboll idag också. Sverige- England på tv. Ja vi måste vara en fotbollsgalen familj. Men jag ser inga La liga matcher eller italienska ligan. Det tycker jag är tråkigt. Jag vill att Sverige ska spela annars får det vara.

Vi han en sväng till skogen med Doris innan fotbollen började. Hon behöver ut och röra på sig när hon varit hemma själv hela dagen. Ja förutom när jag varit hem på lunch till henne.

Väntar hem tjejerna som befinner sig på ICA Maxi och inventerar. Linnea lär vara trött när hon kommer hem och hon ska upp och jobba i morgon. Jag må säga hon är duktig på gå i säng när hon ska upp. Hon tar värkligen sitt ansvar.

Nu känner jag att jag blir förbannad. Internet är så segt!!!!!!! Går knappt att spara och publicera.

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej något är tokigt med blogg tror jag, har haft jätteproblem på sista tiden. Kram

2009-09-01 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0