Feber=(

Har jobbat idag men inte kännt mig fräch. Tur att man har ett stillasittande jobb som inte kräver annat än att huvudet är skärpt. Det är klart att det har känts tungt men jag har då lyckats göra det jag ska =).

I dag åkte jag och Ida på hundkurs. Det är SÅ roligt när Ida vill följa med =) =). Måste få skryta över Doris. Ledaren vi har nu har Doris som visningshund. Ni förstår att jag och Ida är stolta!

När vi var på hundkursen tyckte jag att det blev lite hurvigt. Vad tror ni, jag hade feber när jag kom hem, 38,5. Vilket i min kropp känns 40 eftersom jag är lågtempad.

Nu måste jag bara bli frisk till nästa vecka när vi åker till Kreta. Därför intar jag nu sängen efter att ha kokat lingonsylt. God Natt.

Visst är Doris söt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Doris är såååå söt. Och jag vet en som verkligen älskar den hunden....Krya på dig. Känner mig lite snorig ikväll...så jag ska också krypa till kojs. Kram

2009-08-26 @ 21:37:12
Postat av: Lena

Ja det är många som är förkylda nu. Du får krya på dig så du är frisk till veckan när ni ska åka.Kram Lena

2009-08-26 @ 22:28:38
Postat av: Anonym

ska du inte nämna vem som tagit bilden också??

2009-08-26 @ 22:33:10
URL: http://emmagu.blogg.se/
Postat av: Ewa

Ja du måste verkligen kurera dig nu det är inte roligt att komma ner till värmen o vara förkyld.

Kreta är ju jättemysigt vi har nog varit där sex sju gånger på olika ställen. Vecka 40 åker vi till Rhodos där har vi aldrig varit.

Ha det så bra o krya på dig.

2009-08-27 @ 08:18:34
Postat av: Anna

Doris är bara för söt, vilken fin bild och vilket otroligt välmålat hus i bakgrunden=) Krya på dig! Kram

2009-08-27 @ 08:55:15
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com
Postat av: Simone

Ja nog är Doris söt alltid. Men så länge Molle är liten tror jag hon kommer ligga lite i lä;)

2009-08-27 @ 13:42:49
URL: http://simonewennberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0