Dilerium

En ny arbetsvecka har börjat. Kan inte fatta att de är tredje veckan jag påbörjar efter semestern. Fick ett litet dilerium på jobbet idag. Upptäckte att bank girobetalningar inte hade gått iväg i början av augusti på mina kunder. Lite irriterad blir man när man får godkännande att det gått igenom. Nu får jag sitta och ta tillbaka alla och skicka dem på nytt. Frågade mina kolegor hade samma sak, tur jag frågade för så var fallet.

I dag fick jag åka och klippa mig. Jag säger bara vad skönt håret höll rent på vara för långt.

Efter middagen gick jag iväg och tog en kopp kaffe hos min syster, Ann. Blev kvar där ett bra tag.

Therese, sista helgen i augusti är vi tyvärr upptagna =(.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ok då vet jag/vi. Låter som en bra dag hos dig, synd bara med betalningarna men det löser sig ju det med. Ha en bra dag idag. Kram

2009-08-18 @ 06:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0