Dagen har rusat iväg

I dag regnade det när jag steg upp. Cykel fick stanna hemma idag lätt att ta bilen sådana dagar när det regnar, frisyren far så illa när man cyklar. Dagen har bara rusat iväg. I bland käns det som man inte gjort något på jobbet å plötsligt är dagen bara slut. Nu har värden börjat vakna efter semseterledigheterna. I dag har telefonen ringt flitigt på jobbet och en del besök har vi även haft.

Vet ni vad det blev till middag här idag? Det är en rätt som det är evigheter sedan jag åt och något som inte många brukar tycka om. Mina tre brudar gillar det. Nämnligen stekt lever i gräddsås med potatis och lingonsylt. Jag säger mums!!!

Kvällen avslutades med fotbollsmatch. Linnea och Emma spelade på hemma plan mot Kågedalen. Det blev vinst med 2-. Linnea och Ida gjorde varsit mål =). Första halvlek var Burträsk bättre men i andra hände det något. Det var ofta man fick ha hjärtat i halsgropen å vi får vara glada åt vinsten. Ida gjorde 2-1 när det var 3 minuter kvar av matchen.

Nu känns det som värmen har farit för i år. Kyligt på kvällarna och mörkret kommer snabbt. Känns skönt att man har en vecka i utlandet snart. Förlänga sommaren lite, inte dumt. Men jag älskar hösten också. Den friska luften, lövprassell och härliga skogspromenader. Blir nästan lite sugen.

Kommentarer
Postat av: idaa

Du nu har du nog tänkt lite tokigt :) Emma är ju i GBG haru redan glömt de? Är vi så lika så du tro båda spela ? =)

2009-08-12 @ 23:06:30
Postat av: Therese

Inte lätt att hålla ordning på alla barn =). Lever, fy det gillas inte, inte av mig i alla fall. Ses i morgon. Kram

2009-08-13 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0