Bestyr

Vaknade i morse, lite besviken att det inte var sol ute =(. Det är ju min sista semester dag idag. Känns inte jobbigt att börja om att jobba, jag trivs verkligen med mitt jobb. Vad jag gruvar mig för är att stiga upp 5.40. Kommer nog att vara lite seg i morgon kan jag tänka.

I dag åkte vi och spelade fotbollsgolf i Bureå. Det var jätte roligt! Vad de övriga som följde med, Linnea, Ida, Lars och Marcus, glömde säga till mig var. - Ta något annat än kjol. Varje gång jag skulle skjuta iväg fotbollen var jag tvungen att dra upp kjolen =). Det tråkiga var att Emma blev ledsen när hon fick höra att vi varit iväg. Hon var nämligen i Bygdsiljum hos Robin. Kanske får ta Emma på ett eget litet äventyr här framöver.

Till middag idag önskade Linnea wok å det blev så otrligt gott med kyckling och massa färska grönsaker =)

Vid middagstid kom solen fram å det har varit en helt underbar kväll med sol från klarblåhimmel. Jag och Lars åkte iväg till Bursiljum och gjorde sök och leta övning med Doris. När vi kom hem klippte vi häcken mot grannen. Det är så svårt att klippa gräsmatten när kvistar hänger ner.

Nä nu är det nog dax att tänka på refrengen, sängen, så jag orkar upp i morgon. Det kan ju bli svårt att somna när man har vänt på dygnet i sommar.

Ni som är in och läser min blogg lämna gjärna någon komentar, det vore jätte kul och trevligt =).

Kommentarer
Postat av: Therese

Självklart måste ni komma och se på allt nytt vi handlade på IKEA. Skönt att du gillar att börja jobba igen, det underlättar ju om man säger så. Ha en bra dag så hörs vi. Kram

2009-08-03 @ 08:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0