Åk aldrig tåg!!

Herre Gud vilken tågresa det blev för Emma och Robin!!! I morse när jag pratade med Emma visste hon inte hur de skulle ta sig från Stockholm till Göteborg, eftersom tåget som de var bokade på hade gått för länge sedan när de kom till Stockholm. De fick lov att boka om biljetten, som tur är behövde de inte betala en ny. Jag kan säga då hade det tagit hus i helvete från min sida. Ja man vet aldrig med SJ. De skulle ha varit frame kl 11,30 i Göteborg men med förseningen kom de inte fram förrän 15,30. Ja de förlorade 4 timmar i Göteborg som Emma hade sett framemot att shoppa på =(. Nä kära vänner TA inte tåget, jag säger TA FLYGET!!! Nog må det vara miljövänligt med tåg men det är inte värt alla förseningar som sker. Nu hoppas jag att det får någon typ av kompensation. Om inte för alla sms och mobil samtal som varit under dagen innan de tillslut hamnade i Göteborg och på hotellet.



Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så trist. Bara hoppas de kan ta tillvara de timmar/dagar de får i göteborg nu. Ska försöka att inte tänka på fredagen så mycket. Jo vi tar en SWOT sen =). Kram

2009-08-12 @ 06:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0